Här är städschemat för ungdomarnas omklädningsrum
old!
Hej,
Bifogar nedan ett schema för städning av ungdomarnas omklädningsrum.
Tanken är att respektive lag utför detta med hjälp av schema för föräldrarna. Idealiskt är att man städar ett annat rum än det rum som laget byter om i, men pga schemat är detta svårt att alltid få till så ni får städa efter bästa förmåga.
- U12/U13 Måndagar omkl rum 11
- U9-U11 Tisdagar omkl rum 10
- U14/U15 Torsdagar omkl rum 10
- U16/U17 Torsdagar omkl rum 11
(satte ingen egen städning för Flicklagen eftersom tjejerna även deltar i "U-grupperna" och därmed kan ingå i "U-gruppernas städ-schema)
Ok? Hör av er med ev synpunkter eller motförslag, om inte annat meddelas gäller ovanstående from nu.
I städningen ingår sopa och våt-torka golv, städa toalett + fyll på toapapper, skölj golvet i duschen, töm papperskorgar (container finns i nuläget bakom ishallens omklädningsrum). Kommunen ska stå för städ-utrustning och jag är personligen osäker på var denna finns i våra nya tillfälliga omklädningsrum. Hoppas ni hittar detta, annars får vi fråga vaktmästarna.
Klubben får kompensation från kommunen för detta.
Mvh Mats