Här är städschemat för ungdomarnas omklädningsrum
Hej,
Bifogar nedan ett schema för städning av ungdomarnas omklädningsrum.
Tanken är att respektive lag utför detta med hjälp av schema för föräldrarna. Idealiskt är att man städar ett annat rum än det rum som laget byter om i, men pga schemat är detta svårt att alltid få till så ni får städa efter bästa förmåga.
- U11/U12 Måndagar omkl rum 11
- U13/U14 Tisdagar omkl rum 10
- U15/U16 Torsdagar omkl rum 10
- U8/U10 Torsdagar omkl rum 11
(satte ingen egen städning för F9-F15 eftersom de ofta byter om i omkl 13 som damlaget städar + tjejerna även deltar i "U-grupperna" och därmed kan ingå i "U-gruppernas städ-schema)
Ok? Hör av er med ev synpunkter eller motförslag, om inte annat meddelas gäller ovanstående from att vi börjar träna på Åby.
I städningen ingår sopa och våt-torka golv, städa toalett + fyll på toapapper, skölj golvet i duschen, töm papperskorgar (container finns i nuläget bakom ishallens omklädningsrum). Städutrustning finns i förrådet i korridoren mellan omklädningsrummen, vaktmästarna ska fylla på detta (har kollat vad som finns och bett vaktmästarna fylla på, men om något ytterligare saknas kan vi bara be en vaktmästare att komplettera)
Klubben får ersättning från kommunen för detta. Herr- och damlagen städar omkl rum 12 + 13.
Mvh Mats